Klantbeleving & Service
Het team van Useyourtalents in samenwerking met Club Pellikaan:
Service Excellence Programma 2017
Hoe maak je hét verschil? Door Service!
Hoe blijf je als organisatie onderscheidend? Onderzoek wijst uit dat klantbeleving & service veel bepalender zijn dan prijs. Dus wil je aan de top blijven meespelen, dan zal je klantbeleving centraal moeten stellen. Maar waar start je dit proces?
Na het succesvolle KICKEN (Kijken in commerciële Kansen) binnen USG zijn we in 2015 gestart met ons Service Excellence Prgramma. In dit programma staan inspirerend leiderschap, betrokken medewerkers en meer dan tevreden klanten centraal.
Hoe kan je blijvend vernieuwen voor jouw doelgroep op zowel sociaal als technologisch gebied met de juiste inzet van Talent?
- Wat zijn belangrijke voorwaarden om als organisatie te innoveren en slimmer te ondernemen?
- Hoe zet je creatief denk-talent en leiderschap om in toegevoegde waarde voor de klant?
- Praktijkvoorbeelden op het gebied van Service door sociale en technologische innovatie!
- En tenslotte heel veel aandacht voor communicatie vaardigheden. Verbinden met de mens achter de klant!
[one_third]
[retinaiconbox icon=”eye-open” color=”#ffffff” background=”#289dcc” title=”Anders Kijken” circle=”true”][/retinaiconbox]
[/one_third]
[one_third]
[retinaiconbox icon=”sitemap” color=”#ffffff” background=”#289dcc” title=”Anders Denken” circle=”true”][/retinaiconbox]
[/one_third]
[one_third_last]
[retinaiconbox icon=”thumbs-up” color=”#ffffff” background=”#289dcc” title=”Anders Doen” circle=”true”][/retinaiconbox]
[/one_third_last]
Bij dit Service Excellence Programma zijn 7 deelnemende locaties aangesloten waarbij ons team Inspiratiesessies, leiderschapsontwikkeling, vaardigheidstrainingen en intervisie aanbiedt.